2014. szeptember 19., péntek

Rakott Camembert

Üdv a pokolbeli laboratóriumból, amit én nemes egyszerűséggel csak úgy hívok: A Konyha. Saját ötlet alapján következzék egy ínycsiklandó szörnyszülött.
(Ha valaki ráismer, mint létező recept, alul jelezze, és átírom)

Hozzávalók:
  • Camembert sajt (adagonként egy kis henger)
  • Alma
  • Liszt
  • Tojás
  • Zsemlemorzsa
  • Köret (bármi)
  • Opcionálisan öntet (nem bármilyen, de azért van választék)
Elkészítés:
Szeleteljük fel az almát karikákra és vágjuk ki a közepét. Ha nem szeretjük, levághatjuk a héját is. Szeleteljük fel a sajtokat is karikákra (én háromra vágtam, az ügyesebbek többet is összehozhatnak... vagy kevesebbet, ha derogál a vastag :P ) Rendezzük vissza a sajtot, minden szelet közé rakjunk egy almát. Ezután panírozzuk be (tudjátok, liszt, felvert tojás, zsemlemorzsa) kétszer, és ne sajnáljuk az anyagot, mert hajlamos kifolyni a sajt, és süssük ki. Tálaljuk tetszőleges körettel - én rizst készítettem - és melle mehet áfonyamártás, vagy tartár.


Ne érezzétek magatokat biztonságban, vannak egyéb ötleteim is! Még visszatérek, Muhahaha!

Read it in english!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése